niedziela, 8 marca 2015

Wspomnienia z Soplicowa

Witajcie kochani!

Nazywam się Zosia i od dzisiaj zamierzam prowadzić bloga "MODA NA SZLACHTĘ". Będę dzielić się z wami opowieściami oraz ciekawostkami, dotyczącymi mojego życia w Soplicowie.

                                       
                        Ja i Tadeusz - sesja ślubna
               [Link]                                                                   [Link]
A teraz krótko o mnie...Bardzo lubię zajmować się ogrodem, spędzam tam większość mojego czasu. Wraz z moim mężem, Tadeuszem, mieszkamy na wsi. Uwielbiam to otoczenie, miasto jest dla mnie za nudne. Na łonie natury czuję się jak ryba w wodzie!

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój blog. Liczę na Wasze wsparcie!

                                                 Jeszcze kilka zdjęć z sesji ślubnej...
                                                                                                                                               [Link]

                                                                                                                                                [Link]



P.S. Jeśli macie jakieś pytania, przesyłajcie je na adres e-mail: zosia.soplica@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz