niedziela, 8 marca 2015

Wiosenny look

Jak Wam mija ten piękny dzień? :)

Na pewno często zastanawiacie się, w co się ubrać. Kiedyś często miałam takie problemy. Nie wiedziałam, w co powinnam się ubrać. Na szczęście pomogła mi wtedy ciocia Telimena. Od tego czasu już zawsze prosiłam ją o poradę i w końcu poważne dylematy zaczęłam mieć o wiele rzadziej.

Dzisiaj chcę pokazać Wam jedną z moich ulubionych wiosennych stylizacji. Podobny strój miałam na sobie podczas mojego „debiutu towarzyskiego” , kiedy ja i Tadeusz zostaliśmy sobie oficjalnie przedstawieni.

Ja, mój Tadeusz i ciocia Telimena <3
[Link]
                                                                                                                         

Ta sukienka jest nie tylko ładna, ale również bardzo wygodna. Bardzo lubię ją ubierać. Podwyższony stan sprawia, że nie czuję się w niej „uwięziona”. Istotne są tu również moje białe, atłasowe pantofle, które dopełniają całość. Oczywiście mój strój nie byłby tak efektowny, gdyby nie fryzura. Moje włosy są tu splecione w warkocz dookoła głowy. Bardzo trudna do zrobienia, ale jaka ładna ;)


Życzę Wam jak najmniejszej ilości trudnych decyzji dotyczących ubioru i, oczywiście, miłego dnia!

Zosia


Pan Tadeusz, A. Mickiewicz, Ks. V, w. 145-168

1 komentarz: